SKUPINSKE VADBE

model_0006_14272491330_o

JUTRO FIT

Ni lepšega kot dan pričeti z jutranjo telovadbo in si tako nabrati energijo za cel dan. JUTRO FIT je vadba, kjer pred službo naredite nekaj za svoje zdravje in si privoščite trening, ki vas bo napolnil z energijo in vam omogočil, da boste čez dan z lahkoto premagovali vse izzive, ki se pojavijo pred vami. Predstavlja intenzivnejšo vadbo, z visoko porabo kalorij, s katero boste pripravljeni na nov dan. V vadbi so združena načela funkcionalne vadbe in metaboličnega treninga, kar omogoča veliko porabo kalorij, povečanje gibljivosti ter ohranjanje vzdržljivosti. Učinek treninga bo viden cel dan, saj boste zaradi povečanega metabolizma tudi v mirovanju pokurili več kalorij. V vadbenem centru so ločene garderobe s tuši in fenom, tako da se lahko po vadbi primerno uredite in nadaljujete pot direktno v službo.

Občutek zadovoljstva po treningu je zagotovljen!

Cilj vadbe je:

  • izboljšanje telesne kondicije
  • pridobivanje moči in vzdržljivosti
  • kurjenje kalorij
  • okrepitev telesa, fit postava

Primerna je za vse starosti in se prilagaja posameznikom v skupini.

model_0006_14272491330_o

SVARUN FIT

SVARUN FIT je funkcionalna vadba, kjer uporabljamo lastno težo, aktiviramo vse mišične skupine in se med seboj motiviramo. Treningi so sestavljeni iz skupinskih vadb, kot npr. sklec, poskokov, trebušnjakov,  počepov, tek, in drugih prvin. Vadbo popestrimo z uporabo športnih pripomočkov (kettlebelli, TRX-i, elastike, medicinke, slam ball-i, kolebnice, vrvi,…).

Cilj vadbe je:

  • izboljšanje telesne kondicije
  • pridobivanje moči in vzdržljivosti
  • kurjenje kalorij
  • okrepitev telesa, fit postava

PILATES

PILATES je nizko intenzivna vadba, pri kateri je poudarek na krepitvi mišic trupa ter manjših mišičnih skupin. S pilatesom povečujemo gibljivost telesa, popravimo telesno držo ter izboljšamo telesno kondicijo in ravnotežje. Ta vadba je odlična za preventivo pred poškodbami in bolečinami v križu ter hkrati primerna za vse starostne skupine. Zaradi poudarka na pravilnem dihanju pilates poskrbi tudi za sproščen um.

Je tehnika gibanja s katero si:

  • krepimo mišice medeničnega dna, hrbtne in trebušne
  • povečamo gibljivost telesa
  • izboljšamo koordinacijo in ravnotežje ter počutje
  • preoblikujemo postavo
  • sproščamo stres
  • ohranjamo vitalnost in pozitivno samopodobo

Vse vaje se izvajajo počasi, kjer pazimo tudi na pravilno dihanje.
Vadba je primerna tako za ženske kot za moške, začetnike, rekreativce, športnike, ljudi brez težjih poškodb. Intenzivnost vaje se prilagaja vsakemu posamezniku glede na njegovo telesno pripravljenost.

vadba_cycling_small

CYCLING – vadba na stacionarnem kolesu

Ko zunaj nastopi jesen, kolesa postavimo za nekaj časa vstran in kondicijo vzdržujemo v notranjih prostorih na stacionarnih kolesih. Vadba poteka ob spremljavi glasbe, načrtovanim treningom ter dinamiko stopnjevanja in je namenjena tako začetnikom kot tudi vrhunskim športnikom, saj si lahko vsak vadeči obremenitev in tempo prilagodi individualno.

Vadba je primerna:

  • tako za ženske kot za moške, ne glede na starost ali fizično pripravljenost
  • za vse, ki si želite pridobiti ali ohraniti vzdržljivost
  • za vse, ki želite dober ¨kardio¨ trening
  • za tiste, ki imate težave s kolenskimi vezmi (kolo omogoča rehabilitacijo in krepitev)
  • za vse, ki vam koregrafije delajo preglavice (tu tega problema ni)
  • za vse, ki želite izgubiti tudi kakšno odvečno maščobo (telo hitreje izkorišča metabolizem pri porabi maščob)

Priporočljiva oprema:

  • podložene kolesarske hlače
  • čisti športni copati ali kolesarski čevlji (s potopnim SPD nastavkom)
  • brisača
  • pijača

SLIKA

Judo je v zadnjih letih v Sloveniji vedno bolj popularen. Veliko vlogo pri tem imajo zagotovo vrhunski rezultati slovenskih judoistov. Vendar pa to ni glavni razlog za vedno večjo popularnost juda med otroci. Otroci radi hodijo na judo, ker so treningi raznoliki, zabavni in hkrati zahtevni, saj spodbujajo otroke, da razvijajo vse svoje motorične sposobnosti.

V program judo šole se lahko vpišejo otroci stari od 5 – 10 let. V tem programu mlade judoiste počasi uvajamo v trening juda. Delo v programu judo šole poteka v skupinah, v katere so otroci razdeljeni glede na starost in nivo znanja.

Program judo šole je oblikovan tako, da omogoča:

  • dolgoročno načrtovanje napredka in razvoja otrok
  • sistematično in med trenerji usklajeno delo z mladimi
  • postopen napredek v znanju juda in razvoju sposobnosti
  • vadbo prilagojeno razvojni stopnji in sposobnostim otrok

Glavni cilji juda so:

  • otroke naučiti osnov juda
  • dvig nivoja motoričnih sposobnosti
  • otroke naučiti pravilnega in varnega padanja
  • pozitivni vpliv na socialni in moralni razvoj

Otroci vadijo po programu, ki je prilagojen njihovim sposobnostim, interesom in razvoju. Poleg učenja judo tehnik je poudarek vadbe na igrah in gibalnih vajah, ki so potrebne za splošni razvoj otroka (razvoje motorike, orientacije, koordinacije, vztrajnosti, poguma in samozavesti). V procesu treninga otroci razvijejo delovne navade, se naučijo sodelovanja in medsebojnega spoštovanja.

Vadba poteka na blazinah. Otroci s seboj prinesejo športno opremo (trenirka, majica).

Možen tudi nakup otroške kimone za  JUDO, pošljite sporočilo na elektronski naslov info@centersvarun.si

MOTO JUDO KLUBA

Bodi VLJUDEN in spoštuj druge.
Bodi POGUMEN in naredi to, kar je prav.
Bodi ISKREN in pošteno povej to, kar misliš.
Bodi PONOSEN in vedno zvest besedi, ki si jo dal.
Bodi SKROMEN in govori o samemu sebi brez bahavosti.
SPOŠTUJ, ker brez spoštovanja ne boš nikoli dosegel zaupanja.
OBVLADAJ SE in počakaj, da te jeza mine.
S tem boš dosegel PRIJATELJSTVO in spoznal največje človeško bogastvo.

NAJ BO JUDO TVOJ NAČIN ŽIVLJENJA!

AIKIDO

Aikido je sodobna borilna veščina (gendai budo), ki jo je sredi 20. stoletja zasnoval Morihei Ueshiba. Aikido temelji na starejših japonskih borilnih veščinah, predvsem na šoli jujutsuja, imenovani daito-ryo aiki-jujutsu, veliko pa dolguje tudi samurajskemu izročilu. V svojem bistvu je aikido “prijemalna” (grappling) veščina, tako kot denimo judo, za razliko od “udarjalnih” (striking) veščin, kamor štejemo številne šole karateja. To pomeni, da ima aikido poudarek na vzvodih, metih, padcih, čeprav vadba vključuje tudi udarce ter uporabo orožja (palice, lesenega meča ter obrambo pred nožem).

To, kar loči aikido od mnogih drugih borilnih sistemov, je njegov odnos do napadalca. Aikido uči, da je v spopadu bistvenega pomena, da se ne obnašamo kot zver, ki skuša za vsako ceno poškodovati nasprotnika. Tehnike aikida sicer omogočajo v skrajnem primeru nevarno uporabo sile, vendar so zasnovane tako, da nevtralizirajo napadalčevo energijo oziroma jo preusmerijo stran od napada. Glavni cilj aikida je zaustaviti nasilje s čim manj škode za vse vpletene, saj je edino to prava pot za vzpostavitev harmonije in miru v svetu. Morihei Ueshiba je namreč verjel, da je naloga aikida in vseh borilnih veščin zaščita življenja in ne njegovo uničenje. Domala vsako gibanje v aikidu je krožno in sledi premikanju napadalca, saj se bo v neposrednem spopadu vedno našel kdo, ki je močnejši od še tako izurjenega borca.

Visokih idealov aikida ne smemo povezovati z odtujenostjo od realnosti. Učenje aikida temelji v prvi vrsti na predanosti in dolgotrajni vadbi, ki krepi telo in duha. V vadbi lahko vsakdo najde nekaj zase, saj koristi aikida segajo tudi prek meja samoobrambe in omogočajo posamezniku lažje spoprijemanje s stresom in težkimi situacijami v vsakdanjem življenju. Aikido ponuja vrsto praktičnih principov, kako do boljšega fizičnega počutja, notranjega ravnovesja in osebnostne rasti. Primeren je za stare in mlade, za moške in ženske. Na treningih ni tekmovalnosti, temveč prevladuje duh sodelovanja in spoštovanja med vsemi sodelujočimi.